maandag 7 september 2020

Laatste Schooljaar

Deze week is mijn laatste werkzame schooljaar gestart. Een gek idee, voor de laatste keer de startdagen; voor de laatste keer de handelingsplannen opstellen; voor de laatste keer kennis maken met nieuwe mentoren en zorgcoördinatoren.
Ik ben van plan er een leuk en zeker ook nuttig laatste jaar van te maken. En niet steeds te denken  'dit is de laatste keer', want dat demotiveert alleen maar.

46 jaar werkzaam in het onderwijs, dat is ook wel genoeg vind ik nu.

In juni 2021 schijf ik mijn  'afscheidvanhetonderwijsblog'.
Mijn eerst klas: 1975




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Véél plezier gewenst dit laatste jaar! Pensionado zijn is ook leuk hoor! GROETJES Jan Dirk & Eta

Corine Roos-van Ginkel zei

Ha Jan, ik vind het leuk om je blogs te lezen. Ik bedacht me dat ik nog nooit gereageerd heb. Nu jouw laatste onderwijsjaar is aangebroken wil ik jou ( ook namens Arie) een mooi jaar toewensen! Ook heel veel woongenot toegewenst op het mooie plekje van “ onze” oude school!
Hartelijke groeten,
Corine Roos-van Ginkel