vrijdag 11 januari 2008

het nieuwe jaar is gestart

2008 is gestart
Tijd om even vooruit te kijken;
Wat staat mij/ons zoal te wachten het komende jaar?
Mijn plannen:
- werk: vooral leerlingen gaan begeleiden in het VO en MBO, me nog beter inwerken in de GMR van Kegg, als het lukt meer les gaven aan teams, goed contact onderhouden met mijn leuke collega's
- studie: 2 tentamens maken voor de opleiding filosofie en in februari met het 3e blok starten
- kerkenwerk: afbouwen van mijn periode als sciba van wijk west, Gereformeerde kerk Woerden
- gezin: Jan Willem gaat zijn studie afronden dit jaar; Bash gaat een studie starten; Willemijn gaat haar propedeuse halen; Johanneke werkt als logopediste op een nieuwe school; Tim wil korporaal worden; Willy is bezig langdurig te werken op de Constantijnschool; de kat mag nog 1 keer jongen
- vakantie plannen:
In april /mei met de kerkgroep naar Egypte, Sinai, Jordanië
In juni met de Runnersclub naar Oostenrijk (Niedernsill)
In juli/augustus met Jan Willem naar China
- sporten :
5-1: de bosloop in Woudenberg gedaan (59 minuten ,45 seconden);
het goede voornemen is elke zaterdag ochtend trainen en als het lukt ook nog 1 avond ....

2 opmerkingen:

martha zei

groetjes Martha

martha zei

Ik had een heel verhaal voor je getypt maar die is op de een of ander raadselachtige manier verdwenen...
zucht