zondag 28 juni 2015

Rollercoaster-vervolg

Ik kijk terug op een, voor wat betreft de bijbehorende emoties, zeer wisselende week...:

...met voldoening, omdat ik afscheid nam van mijn 7 jaar deelname aan de GMR (medezeggenschapsraad) van Kentalis Onderwijs, met een goede opbouwende slotvergadering, met een gezellig afscheidsetentje in Woerden en vriendelijke woorden van de collega's en de raad van bestuur.



...maar ook met grote teleurstelling, omdat de chemobehandelingen die Willy het afgelopen half jaar heeft ondergaan te weinig effect hebben op de tumoren. De rollercoaster zit nog in een dalende lijn, hoewel het tempo is afgezwakt, waar we op verbetering hadden gehoopt!

... en met blijdschap, omdat de zwangerschap bij onze dochter goed verloopt en we ons nu al verheugen op een tweede kleinkind over enkele weken.

...daarnaast met bezorgdheid vanwege de toestand in onze wereld met heftige aanslagen deze week, financiële  malaise in Europa, milieu zorgen, ziektes. In wat voor wereld  gaan die kleinkinderen opgroeien?

...met opluchting, want alle leerlingen waar ik mee te maken had dit schooljaar zijn geslaagd.

...met optimisme, omdat Willy zo goed de moed er in kan houden, we zo veel fijne kennissen hebben hier in Woerden en omgeving en ik voor wat betreft mijn werk een aantal nieuwe uitdagingen ben aangegaan deze week.

Geen opmerkingen: