vrijdag 5 juni 2015

Sir Paul

Gelukt! Vandaag heb ik 2 tickets bemachtigd voor het concert van Paul Mc Cartney in de Ziggo Dome, aanstaande maandag. Bijna 73 is deze beroemdste van de 4 Beatles nu. Vandaag begint zijn nieuwste tournee in Frankrijk en zondag en maandag treedt hij dus op in Amsterdam. Ik verheug me er enorm op. JW gaat mee. Het hoort nog bij de opvoeding!
In mijn tienerjaren was het leven erg overzichtelijk en hoorde je bij de 'Beatles' of bij de 'Rolling Stones'. Het mag duidelijk zijn waar ik bij hoorde. Later volgen de foto's.
 
UPDATE MAANDAGAVOND: het was een grandioos concert. De Oude Meester is nog zeer creatief met nieuwe nummers. En energiek, hij speelt 40 nummers achter  elkaar zonder pauze. Oude songs, nieuw werk, rock , blues, ballads, love songs. En natuurlijk heeft hij een fantastische band bij zich. De Volkskrant maakte in zijn recensie een mooie vergelijking: je kijkt ernaar alsof Bach zelf de Mattheus Passion uitvoert. Dan let je echt niet op die ene hoge toon of de lichte trilling in de stem. Het gaat om de ervaring op het moment.

Het vuurwerk zette de Ziggo Dome op zijn kop....

 

Geen opmerkingen: