dinsdag 8 maart 2022

Heilige Herrie

Het is de 40 dagen tijd, een tijd van bezinning en reflectie. Het is ook een tijd van grote onrust met oorlog in Europa. En voor mij een vervelend ongemak, namelijk thuis zitten wegens corona.
Bij de 40 dagen tijd hoort bij mij muziek met een stemmig karakter zoals Bach of Taize. Dit jaar heb ik mij ook 40 dagen geabonneerd op Heilige Herrie waarin popmuziek met een diepe boodschap gepresenteerd wordt. Elke dag heb ik zo een  kort bezinningsmoment zoals deze week  John Legend met Preach. Zelf zegt hij daarover: "Sometimes we can get so frustrated by the news and what's going on and there is this battle going on in ourselves. Do we become apathic? Do we become engaged? Do we just talk about it or do we do something?"

Een voor mij herkenbaar gevoel in deze verwarrende tijd.

Je kunt je nog aanmelden voor 40 dagen Heilige Herrie via deze link

Geen opmerkingen: