vrijdag 31 januari 2014

Familie Uittenbroek Reünie 2014

Een van de Goede Voornemens van mijn zus Mijnie en mij is opnieuw een  Familie Uittenbroek Reünie organiseren. De eerste keer dat we dat  deden was in juni 2008. Dat was een gezellige en nuttige bijeenkomst en gezien de reacties voor herhaling vatbaar.
Het vervolg is gepland op zaterdag  4 oktober 2014, in een mooie boerderij in het dorp Driebruggen waar onze 'roots' liggen. De eerste inschrijvingen zijn al binnen, dus het gaat zeker door!
Tijdens de reünie gaan we een oude dorpsfilm vertonen van Lange Ruige Weide/Driebruggen uit 1951. En natuurlijk is er alle ruimte voor (opnieuw) kennis maken en herinneringen ophalen.
Hoor je tot de familie en heb je nog geen uitnodiging ontvangen? Neem dan even contact op met mijn zus Mijnie of met mij.
Een van de familiefoto's uit de 'schoenendoos'; helemaal links mijn vader Hans, in het midden opa en opoe Uittenbroek (Jan en Mijntje). We verwachten dan ook veel Jannen en Mijntjes, of iets wat daar op lijkt, op de reünie....

Geen opmerkingen: