donderdag 29 december 2016

Tien

In 2017 begin ik aan het Tiende jaar om regelmatig Blogberichtjes te schrijven en te publiceren.

Het is voor mij een manier geweest om m'n gedachten  te ordenen en te uiten, belevenissen van me af te schrijven, nieuwtjes te delen, m'n mening ergens over te geven.

Zielenroerselen en Hersenspinsels

Veel van wat ik schreef heb ik ook niet geplaatst, het blijft tenslotte internet.

Ik heb ook wel berichtjes en foto's weer weg gehaald, te privacy.

Vroeger wilde ik altijd journalist worden, misschien is dit er een kleine vervanging van geworden.

We gaan op naar 2017
2016 was op vele terreinen voor mij en het gezin een zeer speciaal  jaar

Het Leven is als een Tango
een spel van dramatiek, expressie, vreugde, verdriet,
aantrekken en elkaar kwijt raken
ruimte geven om te bewegen
in verbondenheid
(naar een beeld van Lies Haveman, Hoge  Berkt)

Geen opmerkingen: