donderdag 16 maart 2017

Griekenland 2

Het programma voor de Griekenland reis van de PKN kerken is klaar. zie hier mijn eerdere blog
Ik heb er met Arie Bol en Lavina van het reisbureau nog best veel werk aan gehad. Maar goed, nu hebben we een mooi en uniek voor deze groep geschreven programma.
We vertrekken op 13 oktober en reizen in 12 dagen langs vele hoogtepunten door het fraaie Griekse land. Heb je belangstelling voor het programma, vraag het dan even bij mij op via info@benedictijnsewijsheid.nl.
We besteden ruim aandacht aan de hoofdstad Athene en zullen daar ook zeker de Akropolis en de Areopagus beklimmen. Op deze rotsheuvel ging de apostel Paulus in debat met de Griekse filosofen. Ik was ook op de Areopagus  tijdens de cruise die ik met dochter Willemijn maakte in 2012. Ons debat ging toen over de vraag of we nog meer oudheden gingen bekijken of zouden gaan shoppen en eten in de Plaka.... (link)

1 opmerking:

Mark zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.