vrijdag 5 januari 2018

Creedence Clearwater Revival

Een van mijn goede voornemens voor 2018 is nog iets vaker naar het theater , de concertzaal of musea. We gaan ook een cursus kunstgeschiedenis volgen bij de vrije Academie. Zo kocht ik al kaarten voor Imca en mij naar de Mattheus Passion in maart en ga ik over 3 weken met zoon naar een Amerikaanse band die Creedence Clearwater Revival speelt. Deze nummers heb ik vroeger zoveel  gedraaid op de Philips Pick Up van mijn vader dat ik ze nog letterlijk mee kan zingen. Veel protestsongs en een hoog Vietnam gehalte! Zeventiger Jaren vorige eeuw.


Klik hier voor meer Vietnam muziek, die vreselijke oorlog - ik heb de resten gezien tijdens mijn Vietnam reis in 2017- heeft wel échte muziek opgeleverd!

UPDATE 30-1: het was een prima concert met 4 enthousiaste muzikale Amerikaanse jongens, een aanrader, ze spelen nog door heel Nederland;
met muziek

Geen opmerkingen: