vrijdag 26 juni 2020

StilteTerras

De corona maatregelen worden meer en meer versoepeld. Alleen zingen en bijvoorbeeld juichen is nog niet toegestaan en dat terwijl ik net in februari deelnemer ben geworden aan het projectkoor van Jubilate Deo, het hoofdkoor hier in onze Bonaventura kerk. Nog net 1 keer heb ik een mis meegezongen, maar daarna was het 'schluss' met het koor. Ook de koorreis van Judeo waar Imca lid van is gaat niet door, dus geen optreden dit najaar in Keulen en Trier.
Allemaal jammer.
Gelukkig zijn de terrassen wel weer open. Vandaag bezocht ik het StilteTerras bij de abdij van Egmond, waar ik broeder George bezocht heb. Een prima initiatief zo'n StilteTerras en geen gevaar voor aerosolen (fijne vochtdruppeltjes, een van onze Corona woorden)


De omgeving van Egmond is ook prachtig Soms waande ik me tijdens de fietstocht in Zuid Afrika:
Zuid Afrika 2019:

Geen opmerkingen: