woensdag 1 juli 2020

Oogsten

Voor mijn werk mag ik deze week met een paar collega's een presentatie geven over een medewerkers onderzoek dat onlangs in het team werd gehouden. Het onderzoek geeft aan dat we een fijn team zijn, naar elkaar omzien, goed samenwerken, ons prettig en gewaardeerd voelen, voldoende facilitering ervaren, ruimte krijgen ons te ontwikkelen en goed aangestuurd worden .... waar heb je dat nog....?
Mede door deze  sfeer en professionaliteit, wil ik nog graag een jaar blijven werken en 46 onderwijsdienstjaren gaan volmaken. Ik heb het nog prima naar mijn zin! Ik hoop dat de gezondheid het toelaat en daar werk ik ook hard aan.

Maar terug naar die presentatie. In plaats van een saaie opsomming te geven van de resultaten van het onderzoek hebben we een film gemaakt. Als decor heb ik onze Oogsttuin in Kamerik voorgesteld, waar ik wekelijks ben om letterlijk te oogsten.
Hierbij de inleiding:

Geen opmerkingen: