maandag 5 juli 2021

Punt Zetten

 In deze maand stopt mijn onderwijs carrière. Bij het afscheid deel ik dit boekje uit:


Verantwoording:
Na 46 jaar werken in het onderwijs zijn er veel verhalen over dit mooie vak te vertellen.
Ik heb een aantal  familieleden, vrienden, kennissen en (ex)collega’s gevraagd wat hun, vooral positieve ervaring is met het onderwijs. In dit boekje heb ik een verzameling gemaakt van hun verhalen. Het onderstreept mijn visie dat de vrouw of de man voor de klas er echt toe doet!
Ook heb ik een aantal van mijn ‘blogs’ opgenomen die ik de laatste jaren schreef over het onderwijs. Met dit boekje sluit ik mijn onderwijs carrière af.

De tekeningen zijn gemaakt door de kleinkinderen. 

Met dank aan de leerlingen Lisa en Noa van het Grafisch Lyceum in Utrecht die het prachtig vorm gegeven hebben, als stage opdracht.

Volgende week donderdag zal ik het eerste exemplaar aanbieden.

Geen opmerkingen: