zondag 1 januari 2023

Soesterberg

Een van de hoogtepunten van 2022 was dat de corona maatregelen afgeschaald konden worden en bijvoorbeeld de musea weer ruimschoots open gingen. Met mijn 4 kleinkinderen was ik vorige week in het militair museum in Soesterberg. Dat klink erg jongensachtig maar ook voor Selma was het erg leuk. Ze gaf het museum als cijfer een 9.5. Dat ik vroeger een halve dienstweigeraar ben geweest door steeds herkeuringen aan te vragen en in Amsterdam demonstreerde tegen de kruisraketten hoef ik hen niet allemaal uit te leggen. De binnenspeeltuin van het museum is erg goed. Hoogtepunt was het rijden in elektrische jeeps door een stukje natuurgebied. En voor opa is er prima horeca....

Een andere favoriet van mij bezocht ik op 2-1-2023, kasteel de Haar in Haarzuilen, altijd leuk met en voor kinderen:





Geen opmerkingen: