maandag 9 maart 2009

20 jaar Vespers

Gisteren, zondag 8 maart, hebben we in een feestelijke dienst gevierd dat er in Woerden al 20 jaar vespers worden georganiseerd. Omdat ik vele jaren meegedaan heb met deze groep was ik met meerdere oud - leden uitgenodigd om weer eens van de (bas)partij te zijn. Het was ook een reünie met oude bekenden zoals Ineke en Henk Vis. klik hier voor een filmpje
 
We eindigden met dit gebed:

Ik vroeg om kracht,
en God gaf me moeilijkheden om me sterk te maken.
Ik vroeg om wijsheid,
en God gaf me problemen om mij te leren ze op te lossen.
Ik vroeg om voorspoed,
en God gaf me hersens en spieren om ermee te werken.
Ik vroeg om moed,
en God gaf me angsten om te overwinnen.
Ik vroeg om liefde,
en God gaf me mensen met moeilijkheden om te helpen
Ik vroeg om gunsten,
en God gaf me kansen.

Ik kreeg niet waar ik om vroeg,
maar God gaf me alles wat ik nodig had.

Geen opmerkingen: