dinsdag 8 september 2015

Loterij

Hoewel Willy het maar onzin vindt, doe ik maandelijks mee met de Postcode Loterij. Ik verdedig mijn goklustige gedrag door te stellen 'ja, een man is een jager, dat zit in onze genen' of  'als de hele buurt eens miljonair wordt, dan wil ik dat feestje ook meevieren'  of  'ja maar ik steun ook nog heel goede doelen hoor'.
Deze maand won ik toch mooi 4 kaarten voor de dierentuin. Willy rekent dan snel uit wat die kaartjes me eigenlijk al gekost hebben, maar dan heb ik mijn bovenstaande argumenten weer paraat.
Met een beetje mooi weer gaan we vrijdag, op mijn BAPO dag de kaartjes verzilveren. En blijf ik natuurlijk loten kopen, want...... enz.

1 opmerking:

Anoniem zei

Laten wij nu ook gewonnen hebben ... blijkbaar al even goklustig!

https://goo.gl/photos/Knbc7UEw7U8P9xLXA