donderdag 9 juni 2016

Eerlijk en Behulpzaam

Mijn vertrouwen in de mensheid kreeg een flinke Boost deze dagen. Ten eerste was ik mijn auto- en huissleutels kwijtgeraakt. Dat leverde mij veel gestress op, het huis en de omgeving uitkammen, politiemelding, autoverzekering om raad vragen. En nog eens nadenken, 'wat heb ik fout gedaan', 'waar ben ik nog geweest'. Ik schiet dan in Alfaoplossingen als de deur barricaderen en een fietsketting aan het stuur van de auto. Niet zo efficiënt allemaal maar toch. En schietgebedjes naar Antonius (link). Vanmorgen kreeg ik een telefoontje dat er een sleutelbos was ingeleverd bij het stadskantoor. En ja, het was de mijne. Gelukkig, er zijn nog eerlijke mensen op deze wereld.



Verder werd ik gisteren bij een stoplicht gewezen op mijn leeglopende achterband. En de attente man gaf mij nog wat tips hoe ik nog net bij de garage kon komen. Er zijn ook nog behulpzame mensen.
't Was een goede leerdag, ook om mijn concentratie weer op een hoger peil te brengen!

Geen opmerkingen: