vrijdag 21 september 2018

Huis komt te koop in Woerden

Deze week is de aankoop van mijn nieuw te bouwen appartement definitief geworden. Alle handtekeningen zijn gezet, volgende week ontmoet ik de toekomstige buren, de bouw start in oktober of november.
Het betekent ook dat ik mijn huis in Molenvliet ergens volgend jaar te koop ga zetten. Kenmerken van het huis zijn: rustig gelegen in een populaire wijk van Woerden, vanaf het grote dakterras uitzicht over het Groene Hart, 5 slaapkamers, een nieuwe keuken en moderne badkamer, de voortuin is onlangs door een tuinarchitect opnieuw aangelegd, eigen parkeerplaats met carport, grote bijkeuken, ommuurde achtertuin... nou dat wordt vast een mooie verkoopfolder....
Het is een fraai en (te) groot huis, met voor mij mooie en moeilijke herinneringen.
Goed om een nieuwe start te kunnen maken.

UPDATE december: verkocht...!

Geen opmerkingen: