woensdag 23 juni 2010

Zomer

Eindelijk begint de zomer aan te breken.
Vanmiddag een heerlijke Lazy Sunny Afternoon.... maar ja, ik was in Utrecht voor de laatste GMR vergadering van dit schooljaar.
Het schooljaar loopt ten einde. Ik neem afscheid van 6 leerlingen die goed terecht zijn gekomen. En bedenk wat ik volgend jaar zal ondernemen, naast de nieuwe leerlingen die ik ga begeleiden. Ik heb gesolliciteerd voor de commissie ethiek en identiteit van mijn werkgever, Kentalis.
Zo'n mooie dag doet me denken aan m'n eerst langspeelplaat die ik kocht bij Van Vliet in Bodegraven, 1970, natuurlijk van de Kinks. Pa Uittenbroek was erg verbaasd dat zijn pickup na de 'zingende zusjes' met 'k wil u o God mijn dank betalen', dit soort muziek ook kon voortbrengen. Overigens kan ik beide nummers nog letterlijk meezingen.

Geen opmerkingen: