vrijdag 2 november 2012

Lezingen

Dit weekend ga ik me voorbereiden op 3 lezingen over de Benedictijnse Wijsheid:
- op 7 november mag ik Probus Hoochwoert in Woerden toespreken over dit onderwerp
- op 17 november geef ik een lezing op de vrijwilligersdag van de vakbond CNV in Heerenveen
- op 14 december staat het onderwerp op de lezingenserie van een onderwijscongres op mijn vakgebied, ambulante dienstverlening in het speciaal onderwijs
Ook de cursus serie die ik gepland heb voor de PKN kerken in Woerden in januari 2013 heeft voldoende belangstelling om door te gaan.
Werk aan de Winkel. Leuk, uitdagend en spannend tegelijk.
Ik verwacht dat het er ongeveer uit gaat zien als op dit schilderij ....
uit een museum in Kortrijk, monniken bijeen in de Kapittelzaal, luisterend naar de Regel van Benedictus

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes Jan...het zal boeiend worden!

Anoniem zei

Jan Dirk=anoniem