zondag 23 januari 2011

Yalla Yalla

Vanmorgen hebben we met de Marrakech groep voor de laatste keer getraind, een rondje Linschoterbos. Volgende week zondag gaat we voor het echte werk aan de slag, de start van de (halve) marathon is om 8.30 uur. We vertrekken woensdagavond en gaan uiteindelijk met 27 personen op pad. Na de zware 23 kilometertraining van verleden week weet ik zeker dat een hele marathon NIET aan mij besteed is. Maar gisteren en vanmorgen ging het weer goed.
Ik verheug me op een weerzien met Yacine in Marokko, we hebben zeer regelmatig e-mail contact. Ook ben ik benieuwd hoe mijn groepsgenoten en kinderen op Marokko zullen reageren. Hans H. heeft een T shirt laten ontwerpen voor de loopgroep. De supporters nemen veel ORANJE mee. Ik wil op z'n minst de 'Marrakech Courant' halen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jan, is het allemaal naar wens ge-lopen?