zondag 13 februari 2011

Verkiezingen

In het kader van de start van de verkiezingscampagne Provinciale Staten van het CDA bezochten we zaterdag de boerderij van Teus en Sjanie van Oosterom in Geestdorp. Teus had bedacht om zijn bedrijf en Woerden eens van bovenaf te laten bekijken, via een eng bakje en een hoogwerker. Gelukkig kon ik me beroepen op mijn irreële angsten zoals hoogtevrees en vliegangst en neiging tot springen. En ja iemand moet toch de foto's maken....Willy heeft daar geen last van zodat ik hier kan melden dat het uitzicht erg leuk was. Of het CDA ook tot deze enorme hoogtes zal stijgen moet nog blijken. De 2e kamerleden die gereageerd hebben op mijn brief-van-een-bezorgd-CDA-lid lieten mij weten dat ik rond het onderwerp bezuinigingen op het speciaal onderwijs maar niet te veel hoop moet hebben op verandering van de plannen.

Geen opmerkingen: