dinsdag 17 mei 2011

Avondmens

Hoe ziet mijn ideale avondbesteding eruit? Ik maak dan een onderscheid in de avonden met verplichtingen zoals sport of een vergadering en 'gewone' avonden. Ik probeer op zo'n avond met activiteit vroeg te eten - ik kook, Willy doet de boodschappen - en na de sport of de verplichting is het nog een wijntje op de bank en dan is het wel klaar die dag. De andere avonden worden gevuld met ook vroeg eten, ik bekijk dan mijn 2 favoriete programma's namelijk  'man bijt hond' en 'de wereld draait door'. Verbaas me over de staat van Nederland die in deze programma's zo prachtig getoond wordt. Van DorpsstraatOnsDorp tot de Amsterdamse Grachtengordel. Daarna nog een uurtje aan het werk, vooral de meer moeilijke dingen heb ik laten liggen tot dit moment - ik ben nu eenmaal een avondmens - en we sluiten de dag af met een wijntje en Pauw en Witteman dan wel Knevel en van de Brink. Hoe doen anderen dat? In tegenstelling tot Willy bespreek ik dit soort privé aangelegenheden en wetenswaardigheden nooit met mijn collega's dus kan ik er alleen maar naar gissen.....

Geen opmerkingen: