donderdag 10 mei 2012

24 Uur Van Woerden

Toen ik enige weken geleden bij Willy op school even op de koffie was heb ik me laten strikken als deelnemer aan de 24 uur van Woerden. Het is een grootse sponsorloop voor allerlei goede doelen zoals Kika en het Kanker - inloophuis.  Het vindt plaats in onze wijk Molenvliet, in het Wijkpark.
Ik loop met Willy namens het team van de Constantijnschool  vrijdagavond vanaf 10 uur tot middernacht rondjes rond de 'krater', zoals wij de voormalige vuilnisbelt van Woerden noemen.
Precies tijdens mijn looptijd komt Marco Bakker optreden in het park, kortom het wordt een mooie vrijdagavond.......
UPDATE: na het nachtelijke wandelen hebben we op zaterdag de slotronde nog meegelopen. Zo'n projekt levert zo'n 60 duizend euro op... het blijft een wonderlijk landje: zwaar mopperen op de ontwikkelingshulp en ondertussen heel gul dit soort acties steunen.

Geen opmerkingen: