zondag 7 februari 2016

Zondagskind

Zondagmorgen vroeg is mijn lieve Willy overleden
Ze heeft het gevecht tegen haar ziekte verloren
Ze is 62 jaar geworden
In de advertentietekst ga ik een uitspraak van Willy opnemen
'ik ben een zondagskind' zei ze vaak
wijzend op haar goede conditie, mooie (klein)kinderen, uitdagende werk
onze reizen en fietstochten, het lekkere huis, de toekomstplannen...
'het laatste jaar was ik een pechvogel'

Ik ga met onze kinderen een waardig afscheid voorbereiden
Bedankt voor de vele blijken van meeleven!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jan en kinderen,
Van zondagskind naar pechvogel. Goed om te weten dat ze veilig bij God is. Om met een Taizé lied te zeggen: Dat God in jullie duisternis Zijn Licht mag ontsteken dat nooit meer dooft.
Hartelijke meelevende groet Jan Dirk & Eta.