donderdag 20 april 2017

ESTA

Omdat ik volgende week een aantal dagen naar New York ga heb ik een ESTA nodig. Dat is een soort visum voor de VS ofwel een Electronic System for Travel Authorization. Nou dat gaat niet zo maar, want de vragenlijst is behoorlijk lang en loopt steeds vast zonder een exacte foutmelding te geven. Na een aantal pogingen heb je door waar het zit en kom je er wel uit, maar doe dit dus niet op het laatste moment want dat geeft veel stress.... Het valt niet mee om de VS binnen te komen, dat komt niet door Trump, want het ESTA bestaat al meerdere jaren. Verder hebben we een leuk en intensief programma samengesteld waarin alle hoogtepunten van NY zijn opgenomen. Ook de hardloopschoenen gaan mee, want een keer rennen op Broadway, dat lijkt me prachtig.

Als voorbereiding las ik vroeger allerlei boekjes, folders  en gidsen. Nu bestudeer ik de Apps die zoon JW mij aanraadt.
Wel met m'n tijd mee gaan natuurlijk!

Geen opmerkingen: