woensdag 27 november 2019

Vegan Bij AH

Kerkelijk ben ik een flexibel persoon geworden, die gemakkelijk switcht tussen de RK Bonaventurakerk, de Protestantse kerken of de Lutherse gemeente hier in Woerden.
Fijn om je eigenlijk overal thuis te voelen en zo ook de sterke en voor mij minder sterke kanten van een kerkgenootschap te ervaren.
Vooral fijn om samen naar de kerk te gaan; alleen in een kerkbank is Alleen met een hoofdletter.

Rond m'n boodschappen ben ik ook flexkoper. Ik wissel tussen Jumbo, natuurwinkel Woerden en de AH. Deze laatste heeft nu wel een aanzienlijk voordeel, omdat wordt aangegeven welke producten 'vegan' zijn. Mijn strenge dieet vraagt tot nu toe dat ik voortdurend etiketten bestudeer en bij AH is dat nu een stuk eenvoudiger. Prima actie AH! De andere supermarkten zullen vast wel snel volgen.

Geen opmerkingen: