dinsdag 3 maart 2020

How Does It Feel

Vanavond was ik met Jan Willem en Joost Sch. in onze eigen Woerdense Pop Tempel: het Rie theater.
Hier speelden 5 enthousiaste en muzikale jongens de echte Bob Dylan muziek. Het werd een mooie avond met de bekende nummers die op een eigentijdse, meer ruige en bluesige manier gespeeld werden.
De nummers van Bob Dylan ken ik nog van de kampvuren tijdens de LCGJ kampen in de jaren 70. Met de 5 akkoorden die ik beheerste kon ik ze gemakkelijk spelen op mijn simpele Spaanse gitaar.
Die teksten uit het hoofd leren was een stuk moeilijker. Dylan heeft niet voor niets de Nobelprijs voor literatuur gekregen voor zijn poëzie.
Mijn favoriete nummers waren Blowin in the Wind,  The Times They are a-Changin', Forever Young en KnockKnockKnock on Heavens' Door.

How does it Feel? Good!
19 mei speelt hier  weer zo'n tribute band. Dan zijn de Beatles aan de beurt.

Geen opmerkingen: