zaterdag 30 juni 2012

Cruise

Hoewel ik mezelf niet materialistisch vind, heb ik nog wel van die stille wensen, bijvoorbeeld een elektrische Solex kopen, of een luxe cruise maken... Willy vindt zich / ons te jong voor die cruise, dat is iets voor oude mensen. Maar ik heb een truc bedacht en nu net een cruise geboekt met onze jongste dochter. Zij heeft nog altijd haar afstudeerreis  tegoed! Toen Johanneke afstudeerde ben ik met haar door Marokko gereisd. Met Jan Willem als Master ging ik door China en nu met Willemijn cruisen over de Egeïsche Zee  En we gaan interessante plaatsen bezoeken als Istanbul, Izmir, Patmos en Athene. Een soort einde-van-de-opvoeding-uitstapje. Ik heb nog wel het beeld op mijn netvlies van dat gestrande cruiseschip, de Costa Concordia. Als potentiële angsthaas houd ik gewoon 10 dagen het reddingsvest om......

Geen opmerkingen: