woensdag 30 juli 2014

Mac Donald

Ik kom graag bij de Mac Donald, de koffie is prima, je krijgt een gratis krant, de WIFI is er razend snel. In mijn werk ben ik vaak onderweg en weet ik elke Mac in mijn regio wel zo'n beetje te vinden. Maar ook in de vakantie is MacBezoek prima. Benjamin lust de koffiekoekjes en ijshoorntjes erg graag. Alles met mate natuurlijk, maar ja nu is het vakantietijd. En met de Ballon kan hij ook nog uren spelen. Daarna gingen we vandaag naar het net geopende Woerdense Cattebroekstrand. Leuk zo'n oppasdag.
Daarbij moet ik voortdurend aan de familie van zijn vader denken die in de Gazastrook woont. Hier woedt al dagenlang een niet te stoppen Oorlog. Ik kan het Journaal niet meer aanzien met die vreselijke beelden van Palestijnse kinderen die omkomen of gewond raken. Elk gebed om Vrede lijkt te verstommen in het gebulder van wederzijdse kanonnen en raketten. Zal hij  daar ooit met zijn neefjes en nichtjes naar het Strand en de Mac kunnen?



Geen opmerkingen: