dinsdag 10 november 2015

Ordination Sacerdotale

Komend weekend ben ik uitgenodigd in het Karmelietenklooster in Brugge om daar een Priesterwijding bij te wonen. De gastenpater van Brugge, broeder Martin, viert zaterdag zijn 'Ordination' en ik voel me vereerd dat hij mij gevraagd heeft dit Sacrament  mee  te maken. Tijdens mijn laatste bezoeken aan Brugge met de kerkgroep uit Waarder zijn we een avondlang inspirerend in gesprek geweest met Martin. Hij is inmiddels ook de voorzanger van het klooster.

Ik hoop dat de gezondheidstoestand van Willy het ook toelaat dat ik een weekend weg ben, woensdag start een nieuwe kuur met Vectibix en Panitumumab. Spannend weer hoe dit zal uitpakken en aanslaan. In Brugge wordt (ook) vaak voor ons gebeden, dat doet goed en geeft moed.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jan & Willy, Heel veel sterkte en ik gebruik jou BOapp. Groet Jan Dirk & Eta