zaterdag 23 januari 2016

RopaRun

In het Hospice hebben we onze intrek genomen in de fraaie bovenruimte die 'de Roparunkamer' heet. Uit de opbrengst van de Roparun 2002 is de verbouwing van dit gedeelte van 'de Mantelmeeuw' gefinancierd. Laat ik nu net in 2002 teamlid zijn geweest van die Roparun. Wat een toeval.
We liepen met de Runnersclub Woerden voor het eerst mee, toen van Rotterdam naar Parijs (Ro-Pa). Het was een geweldige ervaring met een mooi feest als slot. Mijn rol was het opbouwen van een grote tent op een verlaten vliegveld in Parijs, waar de lopers na 3 dagen en nachten en ruim 530 kilometer estafetteloop gingen finishen. Dat ik nog nooit een tent had opgebouwd was niet zo erg, die paar woorden Frans die ik spreek waren wel handig. Onderweg ging de bus waarin we de tent verplaatsten kapot. Gelukkig wist ik het woord Depanneur en kwamen we na  een reparatie net op tijd in Parijs aan.
Onze lopers van team 22 hebben toen  ruim 30.000 euro bijeengelopen en daarmee is dus het appartement in het Hospice verbouwd, waar Willy nu woont en ik probeer lekker te koken en Goede Uren met elkaar te hebben.
 

 

Geen opmerkingen: