zaterdag 8 september 2012

Paralympics

2 Woerdense meiden halen prachtige resultaten op de Paralympics in Londen deze week. Esther Vergeer en Jiske Griffioen behaalden goud en brons bij het rolstoeltennis. En vanmiddag volgen er nog meer medailles. Esther kom ik regelmatig tegen in de stad en Jiske was vroeger ons overbuurmeisje. Ik weet hoe moeilijk ze  het gehad heeft als kind met haar handicap en bewonder daardoor nog meer deze prestatie!
Mijn eigen sporten is inmiddels op een laag pitje gekomen. Ik heb me deze week uitgeschreven bij de Runnersclub Woerden. Na mijn voetblessure in het vroege voorjaar is het er niet meer van gekomen te starten met trainen en  als de motivatie ontbreekt kun je beter stoppen. Anders blijft dat gevoel knagen  elke zaterdagochtend 'ik had beter kunnen gaan trainen dan de krant lezen...'
Ik heb een erg leuke tijd gehad bij de RCW. Prima trainingen, leuke sfeer, goede gesprekken. Ik heb er sportieve reisjes kunnen organiseren naar Oostenrijk en Marokko. Als lid van het bestuur heb ik nog geregeld dat we na elke training gratis Thee konden drinken. Als ik over 30 jaar terug kijk op mijn leven heb ik toch maar deze Steen verlegd in een Riviertje op aarde!

Geen opmerkingen: