vrijdag 30 augustus 2013

Max

In deze vakantietijd kijk ik meer TV, gewoon omdat ik er meer tijd voor heb. Het valt me op dat we vooral programma's van omroep Max bekijken, een serie over familiebedrijven, een kampeerprogramma met mooie levensverhalen, discussies met Grimbergen, Land Girls, slow television met taarten bakken,  'Moeder ik Wil bij de Revue', over het leven van Wim Sonneveldt. Prachtig gemaakt.
We horen bij  de doelgroep van Max denk ik, zeker na deze dag, want Willy is vandaag 60 geworden!
Dochter Johanneke die wegens bevallingsverlof ook meer thuis is kijkt ook vaak naar Max, dus er zijn meer fans, ook van andere leeftijd.
Vandaag zijn  we oppas voor kleinkind Benjamin.
Willy start haar nieuwe levensjaar als 'Oma in Opleiding'.
En ik maakte m'n eerste Proefritje

 

Geen opmerkingen: