vrijdag 3 december 2010

Marokko en Malta

De Marokko reis die ik voor Runnersclub Woerden georganiseerd heb is helemaal volgeboekt. Betekent dat we met 27 personen uit Woerden eind januari naar Marrakech gaan om de halve of hele marathon te gaan lopen + supporters. Het begon een beetje als een grap onder de rooibosthee, zo van 'waar ga jij lopen het komend seizoen?' En toen ik meldde : 'in Marrakech' was er al snel een groepje dat mee wilde gaan. Wie Alpha zegt moet ook naar Beta , Gamma en Epsilon. Zoon Jan Willem, dochter Willemijn en haar vriend Tim hebben zich ook ingeschreven, dus ik heb veel supporters aan de streep in de Medina van Marrakech....

Ik bewaar nog steeds de mooiste herinneringen aan de vorige 2 reizen in Marokko en hoop vriend Yacine weer te ontmoeten die 2 keer mijn gids was.
Nu nog trainen voor die 21 kilometer. Dat is nog best een roteind lopen.
Morgen een erwtensoep-loop in de sneeuw, daarna 'Linschoten' en in de kerstvakantie een oliebollen-loop in Schoonhoven en tussendoor wat kilometers proberen te maken om al dat eten er weer af te krijgen.
O ja, met Willy, Kees en Martine heb ik ook nog een weekje Malta geboekt in de voorjaarsvakantie. Met 3 drukken op de enterknop heb je een vlucht, een appartement en zelfs al een taxi geregeld. Dat moet niet nog eenvoudiger worden, want dan zijn we geen vakantie meer thuis!

Geen opmerkingen: