donderdag 5 juli 2012

E Reader

Deze week is mijn leven-met-een-e-reader gestart. Door een rekening te openen bij een Engelse bank kreeg ik zo'n ding cadeau. En het is meteen top. Zoon Jan Willem  liet mij zien hoe je binnen enkele minuten 100 boeken op zo'n ding kan zetten. En dan is er ruimte zat voor nog 900 boeken. Ik weet niet hoe legaal het allemaal is, maar het werkt fantastisch en nog even lezen 's avonds in bed gaat ideaal met zo'n lichtgewicht apparaatje. Via projecten als Gutenberg (39.000 gratis e-books) en de Koninklijke Bibliotheek is er nog veel meer moois binnen te halen op boekengebied. Nog 2 dagen, dan start de vakantie. Ik heb alvast mijn vakantiespeeltje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jan, Wil je me even mailen j.d.brouwer@hetnet.nl hoe je al de gratis e-books kunt krijgen? Ik heb een CD met e-pubs als Biggels, Jan ter Louw, Baantjes e.d..