woensdag 26 februari 2014

Voor Het Stappen Gaan

Aanstaande vrijdag, 28-2, geef ik een lezing over Benedictijnse Spiritualiteit voor de afdeling Jongeren en Studenten van de Remonstrantse Gemeente in Rotterdam. Hun bijeenkomsten op vrijdagavond heten toepasselijk 'voor het stappen gaan'. Jonge  Remonstranten gaan graag naar de kroeg, maar zijn ook op zoek naar verdieping en  laten zich graag uitdagen, staat op hun website. Ik hoop dat ik ze iets te bieden heb....klik hier voor meer informatie
UPDATE: in de fantastisch mooie Remonstrantse kerk hadden zich zo'n 20 belangstellenden verzameld. Leuk om te doen en voor het eerst van mijn leven staat mijn naam op een bierviltje.....

1 opmerking:

Mirjam zei

Leuk dat je deze lezing gaat doen! Als ik nog in t mooie Rotterdam zou wonen - en als ik nog zou stappen;-)- zou ik je zeker komen beluisteren. Succes!