woensdag 1 oktober 2014

Uittenbroek Reunie

Zaterdag 4 oktober is de Familie Uittenbroek Reunie. We hebben ruim 30 aanmeldingen, het wordt mooi weer. We hebben een prachtige boerderij gehuurd aan de rand van Driebruggen, waar onze Roots liggen. We lopen een speciale Uittenbroek-Wandeling door het dorp, langs het huisje van Opoe en Opa, Ome Willem en mijn geboortehuis. Ik heb oude foto's en een dorpsfilm verzameld. En Uittenbroeken zijn voldoende communicatief om er een leuke dag van te maken, schat ik zomaar in.

UPDATE: Geslaagde dag!!!
Zwager Jan gaf een rondleiding door het dorp...
...en er waren vele 'Jan'- variaties, zoals mijn nichtjes Sjanie en Jannie.
En mijn voorraad Dorpsfoto's, Familie foto's en Familie anekdotes is weer aanzienlijk vergroot, zoals deze foto van onze stamvader Jan Uittenbroek en de verlovingsfoto van mijn ouders
 

 

Bekijk hier mijn verzameling oude familie- en dorpsfoto's:
Open deze link:

 

Geen opmerkingen: