donderdag 27 augustus 2015

Kloosterweekend in Egmond

Deze week verschijnt het programma 'Geloof en Cultuur' van de PKN kerken hier in Woerden. Dit programma bevat een groot aantal activiteiten, waaruit duidelijk mag worden dat de 'kerk' meer is dan 50 minuten samenkomst op zondagmorgen. PKN-Woerden heeft een formule uitgewerkt waar ik trots over publiceer en waar ik ook een bescheiden bijdrage aan lever.
Dit jaar heb ik meegedacht over de lezingen van Kerk en Israël en organiseer ik met Nico van Tellingen een filosofiemiddag over ethiek. Ook organiseer ik met Piet de Koning een start-fietstocht volgend weekend. En met  Arie Bol een kloosterweekend, dit keer naar de Benedictijner Abdij in Egmond.
klik hier voor mijn eerdere blog over Abdij Egmond
klik hier voor het programma van het kloosterweekend (NB: VOLGEBOEKT)
het gastenverblijf in Egmond

Geen opmerkingen: