maandag 28 januari 2013

Ipad

Het moest er natuurlijk eens van komen, ook ik ben bezweken voor deze prachtige vinding van Steve Jobs. RIP.
De aanschaf van de Ipad komt vooral, omdat op het werk  de medezeggenschapsraad waar ik per week  een dag werkzaamheden aan besteed, gaat vergaderen met behulp van dit handige hulpmiddel. Dat spaart bomen en scheelt veel gesjouw met pakken papier.
Na een spoedcursus, vooral bij zoon Jan Willem, kan ik al swipen en tappen. Ook kan ik de sharepoint vinden met alle vergaderstukken, werk ik al met Iannotate en volg ik de zwangerschap van onze dochter via de zwangerschaps-app.
En vanmorgen las ik de krant al om 6 uur door even de Trouw en NRC-app te openen. Alsof ik het al jaren doe.
Arme kat, die wordt nu niet binnen gelaten, omdat ik  de papieren krant niet meer van de mat haal om half 7.  Zo heeft elk voordeel een nadeel. Gelukkig wil Willy ook graag de krant vroeg lezen.
Ik vind het tot nu toe een super handig ding en een fantastisch mannenspeeltje.

Geen opmerkingen: