zondag 13 januari 2013

Kalender

Jaarlijks wordt in de kerk in januari de actie Kerkbalans gehouden. Dat is een geldactie om de financiën van de plaatselijk kerk voor elkaar te krijgen. In Gereformeerd Woerden maken we al vele jaren een bijlage bij deze actie om aan de gulle gevers zichtbaar te maken waar het geld  aan besteed wordt. Ik heb al een paar keer in deze werkgroep meegedacht. En dit jaar heeft de werkgroep mijn idee overgenomen om er een KerkKalender van te maken. Ik heb zo'n kalender al vaak zien liggen in Duitse kerken en vond het een mooi idee om ook voor onze plaatselijke kerk zo iets te maken.
Deze week wordt de kalender uitgedeeld, ik ben benieuwd hoe de kerkleden erop reageren. Ik vind het idee erg geslaagd en zal de kalender een mooi plekje geven in huis.

Geen opmerkingen: